Tohid Foundation Inc.

نماز عید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكَّىٰ – وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّىٰ 

 

با اهدا سلام و آرزوی قبولی طاعات شما در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر باستحضار میرساند نظر باینکه هلال ماه شوال در غروب روز سه شنبه (امروز) 4 جون در بریزبین رویت گردیده و بر اساس نقشه های هواشناسی که در صورت صاف بودن هوا ماه شوال در موقعیتی بود که در ملبورن نیز قابل رویت میبود ، لذا حلول ماه مبارک شوال یقین گردیده و نماز روح بخش عید سعید فطر در صبح روز چهارشنبه(فردا) 5 جون برگزار میشود.

لازم به ذکر است  که انشالله، برنامه ها راس ساعت اعلامی زیر برگزار خواهد شد :

7.35 صبح : اذکار قبل از نماز

7.50 صبح: شروع نماز و سپس خطبه ها کوتاه خواهد بود.

صرف صبحانه بلافاصله پس از اتمام نماز

آدرس:

72Luckie st, Nunawading VIC 3131

همچنین با توجه به اینکه قوت غالب برنج باشد یا نان، لازم است عزیزان محاسبه نمایند و برای هر نفر افراد تحت تکفل خود 3 کیلوگرم از غذای اصلی خود را یا قیمت آنرا بعنوان زکات فطره به فقیر بدهند، یا در جهتی که مراجع تقلید اجازه میدهند صرف کنند این مبلغ میتواند برای ملبورن از 7.5 تا 15 دلاربصورت تقریبی باشد که با توجه به قیمت هر کیلو برنج یا گندم که شخص معمولا خریداری میکند در نظر گرفته میشود. مقدار کفاره روزه هم میتوان به قیمت 750 گرم برنج یا گندم برای هر روزه قضا معادل تقریبی 2.30 دلار استرالیا در نظر گرفت. .

برای رفاه حال دوستان در محل نماز صندوقهایی برای جمع آوری زکات فطره سادات و عام و کفاره در نظر گرفته شده است و همچنین میتوانید مبلغ مذکور را به حساب بنیاد توحید جهت اتنقال به ایران منتقل نمایید. در اینصورت لازم است که در قسمت رفرنس، سید بودن و یا کفاره بودن را هم ذکر فرمایید و الا بعنوان زکات فطره عام محاسبه خواهد شد.

Bank Name: NAB
Account name: Tohid Foundation Inc
Account Number: 395242177
BSB: 083175
Refrence: Fetre / Seyed / Kafare

التماس دعا

بنیاد توحید

این صفحه را پرینت بگیرید این صفحه را پرینت بگیرید